POLITYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Świadomi roli jaką odgrywamy w życiu mieszkańców oraz w funkcjonowaniu firm i instytucji miasta Brodnica, dokładamy wszelkich starań aby sprostać oczekiwaniom i spełnić wymagania naszych klientów i otaczającego nas środowiska.
Misją Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Brodnicy jest dostarczanie swoim klientom dobrej wody, sprawne odbieranie ścieków oraz prawidłowe ich oczyszczanie przy jednoczesnym minimalizowaniu wpływu na otaczające środowisko naturalne.
Powyższe cele jakościowe będziemy realizować poprzez:
- Wprowadzenie nowych rozwiązań technicznych i technologicznych, które przyczyniają się do ciągłej poprawy jakości wody i zobojętnienia naszego wpływu na środowisko,
- Poprawianie sprawności dostawy wody i odbioru ścieków poprzez prowadzenie prac modernizacyjnych sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych,
- Przestrzeganie wszystkich wymagań prawnych i innych,
- Nieustające doskonalenie skuteczności wdrożonego systemu zarządzania jakością,
- Prowadzenie szkoleń, które mają na celu podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników Spółki.
Przez ogłoszenie niniejszej deklaracji Polityki Zarządzania Jakością zobowiązujemy się do spełnienia wymagań i ciągłej poprawy efektywności naszych działań oraz do dokonywania przeglądów systemu zarządzania.
Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Brodnicy zapewnia, że polityka jakości jest zrozumiała, wdrożona i utrzymana na wszystkich poziomach firmy oraz, że jest zakomunikowana wszystkim pracownikom i osobom pracującym dla i w imieniu Spółki.
Brodnica, dnia 23 września 2011r.